Web Sitenize Youtube Abone Ol Butonu Ekleme,Nasıl Olur?

 Merhaba,

Sitenizin hangi alt yapı ile tasarlandığının önemi olmadan da talep eder bir makale içine dilerseniz de sitenizin ana ekranına YouTube Abone Ol butonu eklenisi linkini paylaşabilirsiniz.


YouTube kanal abone sayısını arttırmada faal rol oynadığını tahmin edersiniz. Şimdi gelin bunu minik rahat adımlarla sizlere açıklayalım…

Nasılmı Hadi Şimdi Adım Adım Yapalım

Adım1:

Öncelikle Google bize bu mevzuda oldukça kullanışlı ve rahat bir hazırlık yapmış. İlk adım olan Google firmasının hazırladığı siteye buradan gidebilirsiniz. 


Kimlik ismi yada kanal kimliğini sormaktadır. Kanalınızın Kimliğini buradan alarak. Düzen seçeneği ise varsayılan seçerseniz kanalınızın görseli görüntülenmez!... Tam seçeneğini seçetiğinizde görüntülenebilir. Bir altında Tema şayet sitenizin arka planı koyu tema ise koyuyu seçmenizi uygundur. Diğeri ise Abone sayısının görüntülenmesi veya görüntülenmemesi gibi ayar.

Adım2:

İlk adımda sorulan kanal kimliğinizi kopyalamanız ve alakalı yere yapıştırmanız gerekecek.




Tüm bu adımları kendinize gore seçtikten sonrasında Ön seyretme oluşacaktır.

Adım3:

Önizlemenin derhal altında otomatik açılan bir Kod karşınıza çıkacak Bunu kopyalayın ve yazınıza geri dönün.

Adım4:

Web sitenizde htm yerleşkesine yerleştirmeniz yeterlidir.

Başka bir yayında görüşmek dileği ile…

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski